29 maja 2013

Biżuteria z ringsandtings.com


Dziś dostałam sample z sklepu internetowego:
  


Na pewno każdy jest ciekawy co takiego znalazło się w środku;-) Firma pokazała kilka swoich rzeczy - czarny metalowy naszyjnik z trójkątami, srebrną nausznicę z krzyżem i bransoletkę z perełek z złotą małą czaszką. Poza biżuterią sklep ma w swojej ofercie  odzież, buty i dodatki : torebki i zegarki. Sporo nowych, modnych modeli. Oraz osobny dział z wyprzedażą - spodoba się osobą lubiącym łapać okazję.  Sklep oferuje bezpłatną wysyłkę.













13 komentarze:

Też bardzo mi się podoba

Wkrótce będzie stylizacja na blogu

Naszyjnik jak zęby^^ Wampirkowe

Też taki mam
podoba mi się też nausznica

Cześć, miło zaglądnąć co jakiś czas, robię teraz nowego bloga będzie za jakiś czas

Miałam polecam zapraszam do mnie

fajne ale szkoda że z bliska nie tak ładne

Prześlij komentarz