Navigation Menu

Biżuteria z ringsandtings.com


Dziś dostałam sample z sklepu internetowego:
  


Na pewno każdy jest ciekawy co takiego znalazło się w środku;-) Firma pokazała kilka swoich rzeczy - czarny metalowy naszyjnik z trójkątami, srebrną nausznicę z krzyżem i bransoletkę z perełek z złotą małą czaszką. Poza biżuterią sklep ma w swojej ofercie  odzież, buty i dodatki : torebki i zegarki. Sporo nowych, modnych modeli. Oraz osobny dział z wyprzedażą - spodoba się osobą lubiącym łapać okazję.  Sklep oferuje bezpłatną wysyłkę.













13 komentarzy:

  1. Fajny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice sample from R&T

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkrótce będzie stylizacja na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik jak zęby^^ Wampirkowe

    OdpowiedzUsuń
  5. So cute necklace

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdalena Kubicka5 czerwca 2013 00:49

    Też taki mam
    podoba mi się też nausznica

    OdpowiedzUsuń
  7. blofostylweronika5 czerwca 2013 00:51

    Cześć, miło zaglądnąć co jakiś czas, robię teraz nowego bloga będzie za jakiś czas

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam polecam zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Magdalena Kubicka5 czerwca 2013 00:54

    jest srebrna?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne ale szkoda że z bliska nie tak ładne

    OdpowiedzUsuń