Navigation Menu

Letnie nowości z bellast.com




Wakacyjne propozycje biżuterii czyli... letnia oferta strony bellast.com
Pisałam niedawno o fajnej przesyłce z sklepu internetowego z modną biżuterią z którego byłam bardzo za zadowolona. Chciałam pokazać kilka nowości i ciekawych rzeczy z sklepu. Warto zapoznać się z ofertą, tym bardziej że sklep oferuje atrakcyjną wysyłkę w tym także do Polski. W kolekcji na lato 2013 pojawia się sporo kryształów i cyrkonii, zarówno klasyczne modele jak i sporo nowości. Podobają się się te klasyczne, proste naszyjniki z jednobarwnymi kryształami w geometrycznych kształtach. Moda na nie trwa już jakiś  czas, chyba dlatego że pasują  do wielu rzeczy i przydają się każdemu - i na dzień i do eleganckich rzeczy. W poprzednim poście pokazywałam naszyjnik srebrno - granatowy, warto zajrzeć. Będę co jakiś czas dodawać nowości pojawiające się na stronie gdyż bardzo mi się sposobały te rzeczy, a być może wam też. Biżuteria wygląda super na żywo! Podoba wam się?

I jeszcze:



10 komentarzy: