Navigation Menu

New form wholesale-dress.net


Właśnie dostałam kilka nowości z sklepu internetowego wholesale-dress.net. To już druga przesyłka od nich, tutaj link do pierwszej (http://photoshootandfashion.blogspot.com/2013/04/wholesale-dressnet.html)


Link do sklepu:
www.wholesale-dress.net
Sklep oferuje sporo odzieży, biżuterii i dodatków, w różnych stylach i cenie (bardzo tanio). Większość rzeczy dostępna jest w One Size, ale sklep ma też osobny dział Plus Size. W tej paczce miałam sukienkę, koszulę i kilka sztuk z sztucznej biżuterii. Na blogu dodałam też post z fajnymi nowościami z ich strony, warto zajrzeć (post o nowościach). Wrzucam kilka zdjęć paczki którą dziś dostałam i poszczególne rzeczy, w najbliższym tygodniu postaram się dodać stylizacji z nimi, nie mogę się doczekać. 

Sukienka to rozmiar "L" ale myślę że raczej będzie pasowała na osobę noszącą rozmiar 36 (jest dość obcisła na 38), i tak docelowo siostra miała w niej pozować więc jakoś to będzie. Koszula to też teoretycznie "L " ale jest dobra na mnie czyli plus size jak nic;-) Ale tak właśnie planowałam, ponieważ przy prowadzeniu bloga pomaga siostra (głównie jako modelka) dzielimy się tak po połowie naszym bloggerskich hobby. Reasumując na stronie są nie tylko rzeczy dla chudych dziewczyn, trzeba tylko poszukać. Co ciekawe nowości dodawane są codziennie po kilka stron więc przy każdym wejściu - coś nowego! Spory plus dla takiego sklepu. Tym razem przesyłka szła nieco dłużej, bo 15 dni roboczych, co i tak nie jest bardzo długim czasem;-)

Moja opinia o sklepie nadal na plus i to duży, bo inne sklepy on-line oferują to samo (te same foty nawet) w cenie kilka razy wyższej. Polecam!




Zobacz koszulę na stronie: 
Zobacz koszulę na stronie: 
Link do sukienki na stronie sklepu : 
Link do sukienki na stronie sklepu : 






16 komentarzy:

  1. Też mam ten naszyjnik z kolorowymi oczkami od Wholesale-dress :)

    Wszystkie rzeczy fajne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie bardzo chwalę a ceny mają super;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. też chciałam zamówić tą koszulę ale odpisali mi, że zmieniają program wspólpracy i nici z niej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, swoją drogą ciekawe jak zmieniają... może będziesz miała jeszcze okazji, jest super ta koszula

      Usuń
  4. świetne nowości mi przypada do gustu sukienka i biżuteria :)

    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://stylowakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne rzeczy ;) Koszula jest suuuper <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne;) współpracujesz z mini czy kupiłaś :)?
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpracuję ale zamierzam coś kupić bo sklep już sprawdzony

      Usuń
  7. Link exchange is nothing else however it is just placing the other person's blog link on your page at appropriate place and other person will also do same for you.

    Also visit my page reklamy lubin

    OdpowiedzUsuń