25 czerwca 2013

Outfit - Flower Print



Dzisiejsze popołudniowe zdjęcia przy zachodzie słońca - czyli szybkie pstrykanie w tak niepewnej pogodzie ostatnimi dniami;-) Kolorowy letni outfit. 

Marta ma ubraną sukienkę z symetrycznym motywem kwiatowym, naszyjnik w kolorze złota z wielobarwnymi kamieniami i kolcami. Na ręce bransoletka z perełek z złotym elementem. Do tego pomarańczowa spora kopertówka, upolowana na allegro jakiś czas temu. Różowe koturny zaprzyjaźnionej firmy której już miałam nie raz okazje robić zdjęcia - bardzo często kupujemy u nich buty.

Buty - Moda Miraz
Sukienka i naszyjnik - Wholesale-dress
Torebka - Manzana
Bransoletka - Rings and Tings










21 komentarze:

Świetnie wyglądasz w sukience, bardzo podoba mi się naszyjnik

Piękny kolor,sama kiedyś taki miałam :) Zapraszam do siebie na konkurs z OASAP oraz do wzajemnej obserwacji :)

jest różnica. ODWAŻNY KOLOR

Zapraszam do mnie na rozdanie z okazji wakacji

So cute,maybe u would like be a observer together? (I am form Brazil)

dodasz jeszcze jakieś? Jestem ciekawa jak wygląda bo chce kupic

Śliczna jest ta sukienka i idealnie podkreśla Twoją figurę! :)

Śliczna jest ta sukienka iii zdjęcia:)

Przekazuję nominacje do do Versitle-blogger Award. Więcej szczegółów na http://www.patii.pl/nominacja-bloga-do-versitle-blogger-award/
Pozdrawiam, Patii.

Prześlij komentarz