Navigation Menu

Jaki kolor? Srebro!



Pamiętacie firmę BELLAST ?

Srebrny kolor króluje na wybiegach największych projektantów mody. Sezon Jesień Zima  będzie błyszczał zarówno w propozycjach na wieczorowe, jak i codzienne kreacje. Tymczasem srebro warto wykorzystać do karnawałowych stylizacji (vumag.pl). Jeśli nie chcemy od głowy do stóp ubierać się w dość zwracający uwagi kolor, może warto zainwestować w efektowne dodatki? Z pomocą przychodzi nam oczywiści biżuteria. Srebro rządzi!


Sklep internetowy realizuje bez problemów wysyłkę do Polski. Idealny pomysł na świąteczny prezent pod choinkę dla każdej osoby. Spory wybór różnego rodzaju biżuterii, albo klasyczny minimalizm albo bardziej ekstrawaganckie rzeczy:



 Poniżej kilka zdjęć rzeczy które ja mam. Już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz dodaję zdjęcia;-) Jak wam się podobają>? Ja jestem zachwycona grubym łańcuszkiem, wygląda genialnie do prostych sukienek i swetrów. Poniżej każdego zdjęcia dałam link - abyście szybko znaleźli rzeczy w sklepie.







1 komentarz: