Navigation Menu

Buty Damskie / Allegro



Pod lupą użytkownik 
(kliknij aby przejść)

W nowej kolekcji wiosna 2012 znajdziecie szpilki, o szpiczastym, klasycznym nosku, ale za to w odjazdowych kolorach, zamszowe koturny i ciężkie sandały na słupku, a także coś do biegania, jak pastelowe mokasyny czy płaskie sandałki. Na wiosnę 2012 będziemy mogły się poczuć naprawdę kobieco! Modne będą nie tylko kobiece fasony (głównie czółenka na szpilkach) ale i cudowne, zarezerwowane dla dziewczyn kolory. Na czasie są wszystkie kolory tęczy, ale szczególny nacisk projektanci kładą na pastele. Nam szczególnie podobają się buty dwukolorowe, np. z noskiem czy obcasem w innym odcieniu.

Kupując buty na wiosnę kieruj się jedną, prostą zasadą - kobieco i kolorowo. Jeśli wybrane przez Ciebie buty spełnią te dwa warunki możesz być pewna że wiosnę 2012 przywitasz w dobrym stylu!

Kilka:








2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nigdy nie przekonałam się do zamawiania butów z tej platformy. Może dlatego, że kiedyś koleżanka zamówiła i przyszedł straszny kicz. Dlatego ja upatrzyłam sobie sklep z butami https://butymodne.pl/damskie-c531.html i teraz tylko z niego zamawiam. Jestem pewna towaru więc nie ma problemu.

    OdpowiedzUsuń