Navigation Menu

Moda Z BLOGA



"Heej ;*
Na początek od razu powiem-ta stylizacja powinna wam się bardziej spodobać niż poprzednia. Bo ja z tamtej-też nie byłam jakoś zbytnio zadowolona ;) Dzisiaj jakość zdjęć troszeczkę kiepska, bo program mi szfankuje (i daje jakieś dziwne kolory tym zdjęciom) a po drugie poszłam na zdjęcia zaraz po tym jak się ubrałam, czyli bardzo wcześnie rano. Była jeszcze mgła ;) Aaa... no i kolejna rzecz, z której jestem mega zadowolona! Nareszcie dzisiaj nie ma takiego upału jak w poprzednie dni. Znaczy... mam nadzieję, bo później może się znacznie ocieplić. Yeah!"
"Jak na razie nie zapowiada się na śnieg. Muszę pogodzić się z prawdą, że na wigilię śniegu nie będzie :) Pozostaję przy kolorach czarny-biały . W końcu czerń króluje teraz na pokazach najsłynniejszych projektantów. W modzie jest także 'kolor wina', ale ten kolor będziecie mogli zobaczyć dopiero w następnym poście (nie mam pojęcia kiedy to będzie, ale postaram się jak najszybciej). Odnalazłam trochę nowych inspiracji, co na pewno motywuje mnie do pracy."
"
Wearing:
shirt-Stradivarius
leather jacket-Zara
pants-H&M
shoes-Bershka
purse-Zara
necklace-H&M
sunglasses-Bershka
belt-Promod


Heej ;*
No i wreszcie trafiłam na idealną skórzaną kurtkę. Wydałam na nią praktycznie całe moje oszczędności, ale warto było, o od dawna takiej szukałam. Kiedy ją zobaczyłam w Zara, wiedziałam że to jest to ;) Po zakupie cieszyłam się jak dziecko.haaha ;) Koszula i legginsy, to również moje nowe nabytki. Jednak zostały kupione, przez portfel mojej mamy ;) I jak wam się podoba?"

"Ostatnio na zewnątrz robi się coraz chłodniej i chłodniej...dzisiaj doszło już do "lodowato". Tak. Było na prawdę zimno. Najchętniej owinęłabym się teraz ciepłym kocem, położyła na kanapie z gorącą herbatą w ręku i obejrzała jakiś dobry film. Nie mam najmniejszej ochoty wychodzić :)"
 "Nareszcie coś co ma w sobie żywe kolory...chociaż i tak ponad wszystko kocham szarości, beże, czernie no i oczywiście biele. I chociaż jest kolorowo, to trochę elegancji pozostało :) Nie obeszłoby się bez białej koszuli z wysokim kołnierzykiem. Ostatnio prostota cały czas mnie nawiedza. Podoba mi się jak kobieta założy dżinsy i zwykły biały t-shirt...do tego może być jakiś prosty sweter. Taki minimalizm teraz dominuje. Pomimo to nie warto zapominać też o rzeczach mających w sobie coś wesołego i żywego...przykładem tego jest moje dzisiejsze "pancho-sweter" w kolorowe pasy."
"Dzisiaj postawiłam na ROCK. Ale oczywiście tradycyjnie elegancka, biała koszula była niezbędna :) Teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej. Jest mi niezbędna do życia :) Poza tym...warto czasem pogrzebać w rzeczach mamy, bo zawsze coś się znajdzie. Dzisiaj znalazłam oto ten wspaniały "plecaczek", który akurat dobrze pasował do tego zestawu. Teraz mam w końcu coś totally vintage. Hmm...miałam też niezłe rano, bo obudziłam się i miło było patrzeć jak na dworze bije słońce. Dlatego też, nie musiałam wkładać płaszcza. Wystarczyła tylko skórzana kurtka. "




"I wreszcie obiecany post "outfitowy". I muszę się wam pochwalić, że natrafiłam na idealną kopertówkę (w końcu!). Tak. Ma w sobie najmodniejszy wzór w tym sezonie-wężą skórkę. Co rusz to widzę w sklepach ten wzór. Akurat na tą, wpadłam w stradivariusie. Pasuje akurat świetnie do nowego żakietu z H&M. Aaa...no i mam problem, bo uzależniłam się od tych botków-koturnów. Prawie codziennie mam je na sobie... :)"
 "KLASYKA. Czarny płaszczyk i minimalistyczne kolory. Te dwa style idealnie się podkreślają. Minimalizm zapełnił teraz wybiegi najsłynniejszych projektantów oraz czasopisma. Powraca też moda 'rajtuzy pod szorty'. Te kupiłam kiedy zobaczyłam główną wystawę w H&M. Od razu mi się spodobały, bo są takie retro...oryginalne i pasujące do wszystkiego. A w białych, banalnych, niesztywnych koszulach mogłabym chodzić i chodzić."
 "
Wczoraj miałam 1 parę butów na zmianę, ponieważ chodziliśmy po skałkach a w koturnach nie dałabym rady...;) Jeszcze nie do końca wyzdrowiałam, ale powoli wracam do siebie. Grypa do na serio coś okropnego. Jeszcze w sobotę złapałam kleszcza ;( Dobra, ja lece paa.;*
Love,
Martyna."
 "
Wearing:
t-shirt-Zara
jacket-Zara
jeans-D&G
purse-Zara
shoes-Converse
hat-NY
scarf-I have no idea ;)

Hej ;)
Nowe okulary-tamte się tajemniczo złamały ;)  I co myślicie ? (o tym zestawie oczywiście, nie o okularach.. chociaż jak chcecie, to drzwi zawsze otwarte) . "



"
ph. Paulla
Wearing:
cardigan-H&M
dress-Zara
scarf-House
bag-H&M
shoes-NY
bracelet-DIY

Heej !
Dzisiaj spora dawka zdjęć, na pierwszy dzień szkoły ;) Taada! I jak tam 1 dzień? U mnie spoko... były same lekcje organizacyjne, no może oprócz fizyki, ale to się wytnie ;) Zdjęcia robiłam juz przedwczoraj, ale dopiero dzisiaj pojawiają się na blogu. Także dzisiaj nie jestem w to ubrana.. ;)) Siedzę sobie, w zwykłych jeansach i koszulce w kwiatki ;) W sumie jakby się dorzuciło do tego jakąś kurtkę i dodatki wyszedł by niezły outfitek.. muszę tak zrobić! Haaha ;) Liczę na sporą dawkę komentarzy!"
 "
Wearing:
skirt-Zara
flowery blouse-Zara
belt-promod
shoes-H&M
purse-Zara
leather jacket-Zara

Hej wam!
Dzisiaj fotki na podwórku kuzynki haaha ;) Bo akurat u niej byłam. Słuchajcie... dzisiaj ostatni dzień wakacji! Czyli ogółem mówiąc-wolności! Ja nie chcę do szkoły!! 2 gimnazjum... ooh. To będzie masakra. I znowu będę musiała stanąć twarzą w twarz z matematyką -bo jej nie cierpię. Czasami usypiam na lekcjach.... ;) No, jutro rozpoczęcie roku-trzeba się szykować! "



0 komentarze: